S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 605 138 083 | Po - Pá: 9:00 - 16:00


Pravidla pro recenze
Podmínky zveřejňování recenzí

Odkud pochází námi zveřejňované recenze?

Naši zákazníci mohou ohodnotit naše výrobky a služby prostřednictvím programu Ověřeno zákazníky, který provozuje společnost Heureka Group a.s. a o němž se můžete dozvědět více na portálu www.Heureka.cz , dále pak prostřednictvím dotazníku společnosti Seznam.cz, a.s., více informací o získávání recenzí na https://napoveda.zbozi.cz/hodnoceni-a-recenze/Hodnocení získáváme také na našem firemním profilu Firmy.cz nebo Gooogle.com, kde mohou zákazníci recenze přidávat i za zboží zakoupené mimo náš portál a pravost těchto recenzí neověřujeme.

Jak zajišťujeme, že recenze pochází od osoby, která výrobek zakoupila?

Potom, co zákazník zakoupí výrobek v našem internetovém obchodu, funkcionalita umístěná v posledním kroku nákupního košíku zpřístupňuje číslo objednávky, informaci o typu zakoupeného výrobku a e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce provozovateli programu Ověřeno zákazníky. Ten vygeneruje hodnotící dotazník, který je zcela specifický pro každou objednávku. Dotazník je po 6 dnech od objednání výrobku zaslán na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Hodnocení výrobku lze provést pouze vyplněním zaslaného individualizovaného dotazníku a dotazník je doručován pouze zákazníkovi, který skutečně daný výrobek zakoupil.

 

Co zákazník vyplňuje v rámci dotazníku?

V rámci dotazníku zákazník vyplňuje celkové hodnocení výrobku na desetistupňové škále (od poloviny hvězdičky až po pět hvězdiček, přičemž pět hvězdiček představuje nejpozitivnější hodnocení) a uvádí výhody a nevýhody výrobku popř. služby, která se vztahuje k nákupu a dodání výrobku. Dále může zákazník dobrovolně uvést, zda by doporučil anebo nedoporučil výrobek či náš e-shop svým známým a doplnit krátkou textovou recenzi.


Jak pracujeme s obdrženými hodnoceními?

Žádným způsobem nenarušujeme objektivnost a nezkreslujeme pravdivost poskytnutých hodnocení. Dotazník spokojenosti je odesílán automaticky v návaznosti na všechny objednávky (pokud zákazník tuto možnost předem sám nevyloučil). Neovlivňujeme okruh zákazníků, kterým je dotazník zasílán. Zákazníci nedostávají žádné odměny za pozitivní hodnocení. Rovněž nejsou jakkoliv sankcionováni za negativní hodnocení. Na našem webu jsou zveřejňovány bez rozdílu pozitivní i negativní hodnocení. Naše společnost před zveřejněním na našich webových stránkách žádným způsobem nezasahuje do celkového hodnocení výrobku ani do informace, zda by zákazník doporučil anebo nedoporučil výrobek svým známým. Ve výjimečných případech můžeme zasáhnout do takové části textového hodnocení, která obsahuje vulgární výrazy, protiprávní obsah anebo která se netýká výrobku anebo jeho hodnocení. V takovém případě je u textového hodnocení poznámka upozorňující na korekci textu z důvodů uvedených v těchto podmínkách.

Zveřejněno 5.1.2023

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YzlkY